donderdag 20 januari 2011

verslag New York deel 6

2 januari
het is tijd voor nog een museumke. Ze hadden gezegt dat het zou regenen vandaag dus we gaan er voor!
Onze keuze gaat naar het MOMA (Museum of Modern Art) 
Dit vond ik meest fantastische museum ooit. Er is prachtige architectuur, prachtige werken (zoals de sterrennacht van Van Gogh, Picasso, Mondriaan, ...) leuke tentoonstellingen, ... Moest ik nog eens naar New York gaan en ik heb tijd dan doe ik dit zeker terug!


jaja er stond zelfs iets prachtig ... een echte oude naaimachine ... wie droomt daar nu niet van om dit pareltje in zijn/haar huis te hebben?!!

In het museum vond ik ook een beetje nostalgie ... daar heb ik dus fantastische uren in beleefd :-)

dit is een trap in het museum (die meneer had door dat mathias en ik foto's van die trap aan het nemen waren en die meneer is speciaal voor ons gaan poseren! :-)

Donuts .... iets typisch Amerikaans dit moest en zou ik proeven (en het viel goed in de smaak) maar 1tje is meer dan genoeg :-)


's Avonds zijn we gaan eten voor de verjaardag van Danielle (een van de Mexicanen) Zoals je ziet was het een poepchique restaurant  maar het was dan ook heel lekker, gezellig en een prachtig zicht:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten