vrijdag 7 januari 2011

verslag New York deel 3

28 december:
Mijn dag ... Ik ben die dag naar purl soho geweest. Een echt paradijs maar heel erg druk en warm (tjah we waren dan ook heel erg dik gekleed nietwaar)
Ik was wel een beetje telleurgesteld want ik dacht dat de stoffen daar veel goedkoper zouden zijn maar die hebben de prijzen van europa/Belgie. Dus heb ik geen stoffen gekocht maar wel andere leuke spullen (die je hier in Belgie niet onmiddelijk vindt):

Dit boek heb ik gekocht omdat Mathias hier een tas in zien staan had dat hij wou hebben! Dus zal ik binnenkort een tas maken uit dit boek! :-)


















Deze prachtige knopen uit vilt heb ik kunnen kopen en dan 2 sluitingen om een portemonee te maken! De uitleg is in het Chinees maar je kan daar ook pakketjes kopen met alle materiaal in om het te maken (incl stof, lijm, ...) en er zit een uitleg met foto's in. Dat heb ik goed onthouden en ik ga er dan eens eentje proberen maken! :-)
Bij de sloten zitten wel tekeningen om te weten hoeveel stof je nodig hebt en er zit een patroon bij!



29 december:
jajaja natte voeten kent iedereen maar ken je dat als je nog maar begint met wandelen? Iets heel vervelend is dat en vooral als ze dan nog eens koud hebben. Maar gelukkig verkopen ze in New York fantastische botten(laarzen) Ze lijken heel goed op die van de kerstman maar ze zijn heel lekker warm :-) Ik heb die jammergenoeg maar s'avonds gekocht maar ja ...


(deze foto is getrokken op nieuwjaarsavond op Time Square)

Met de volgende foto wil ik aantonen dat ik dus mijn sjaal dus echt draag! en met heel veel fierheid ;-)

wat heel leuk is zijn de eekhoorns die gewoon uit je handen komen eten. Maar misschien is dit niet goed voor de natuur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten