vrijdag 7 januari 2011

verslag New York deel 2

27 december:
de dag na de sneeuwstorm was het goed uitkijken geblazen: Je moest dus ook uitkijken waar je stapte of je stapte op een auto. hihihihi

Na een woelige en gladde weg naar de Metro gingen we de sfeer gaan opsnuiven in het centrum. Daar toonde Mathias mij een speelgoedwinkel waar ieder kind van droomt:

 Jaja, je ziet het goed. Je kon er je eigen muppetschowmanneke laten maken! je kon er kiezen uit verschillende neuzen, ogen, kleren ... en dat maar voor 70 dollar (=54 euro). Wat ik nog een schappelijk prijs vind voor zo iets uniek :-)
Dit is de kast waar uit je onder andere kon kiezen!

Jaja ik kon mijn ogen niet geloven toen ik dit zag:
Je ziet het niet misschien maar dit is een voetbaltafel van echte barbietafel en het is een echte van Mattel! :-) Je kon het kopen voor zo'n 24000 dollar (=18500 euro) Als dat geen ideaal kerstgeschenk voor een meisje is ...


Een vrolijk kersfeest en een gelukkig nieuwjaar uit New York (misschien kan ik dit volgend jaar als kerstkaartjes laten maken ;-)   )
Dit is trouwens de grootste kerstboom van de wereld :)


's Avonds zijn we naar een boekenwinkel geweest om een boek te halen voor een vriend van Mathias. Ik liep daar rond en wat zag ik daar? Allemaal 2dehandsboeken ivm naaien, breien, ... Ik kon het niet geloven en maar niet kiezen. Ik heb er 3 gekocht voor zo'n 21 euro. Als dat geen goede koop is é.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten