donderdag 20 januari 2011

verslag New York deel 5

1 januari 


als je denkt dat het dan stil is in New York dan heeft iedereen het mis! Want het is zelfs de enige dag dat ze op 5th Avenue kortingen geven tot 80% Dus hebben we heeeeeel veel gewinkelt die dag :-) ZALIG Ondertussen tijdens het winkelen zag ik dit: (er stond geen uitleg op de doos dus ja ... ik denk dat het een meeneemnaaimachine is) --> als iemand mij kan zeggen wat het werkelijk is ... let me know é :-)

De mexicanen die we leren kennen hebben op oudejaaravond hadden ons een tip gegeven. In New York is er een winkel dat century 21 heet. Dat is een winkel met merken (bv.Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, ...) maar alles is daar minimuum -50% !!! WOEHOEW  Een echt paradijs.
Mathias vond daar een das (normaal 160$ en nu was het nog 40$) (ach ja ik ben vergeten dat het dan ook nog eens solden zijn) ---> hihihihi

Hieronder zie je Mathias met zijn Ipad kijken en zoeken hoe je een das moet knopen!! Lang leve You Tube!


even ter zijde: mathias heeft er zo'n 30 min. aan bezig geweest (en ik heb me krom gelachen)
Och ja ... en ik heb die avond ook iets gekocht: een hoedje (normaal 150$ nu nog 50$):


Geen opmerkingen:

Een reactie posten