zondag 10 april 2011

singers on-line te koop

Ik was daarnet aan het kijken op justandonly en wat zie ik daar?? 


Je kan er vanaf 11 april (dat is morgen al) naaimachines van Singer kopen. Ikzelf ben niet echt een grote voorstander van Singer (ikzelf heb een Pfaff) Maar voor velen zal dit misschien een interessant koopje zijn!


Als ik het niet vergeet dan zet ik het op 11 april nog eens op mijn blog!


eventjes uitleggen wat JustandOnly is. Dat is een een on-line stockverkoop. Dus ze verkopen daar spullen met korting :-). De verkoop loopt altijd per merk of per soort (bv uurwerken, parfum, ...) Ik heb er al af en toe iets gekocht van Lilliputiens (smelt smelt) en  het is inderdaad veel goedkoper dan in de winkel! Maar de boodschap is meestal: wees vlug! 


Dus ... toi toi toi!


voor de mensen die dit fantastisch vinden er zijn er nog veel on-line stockverkopen:
outlet-avenue

vente-exclusive

snapstore



Veel shopplezier!


mensen die ook nog andere weten, laat het me gerust weten, dan zet ik het er wel bij :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten