zaterdag 30 april 2011

help ... iemand tips?

ja de kogel is door de kerk ... ik ga een kleedje maken (eigenlijk had ik dit al een maand eerder beslist). Maar door werken op de grond en 2 inspecties op school is dit project een beetje opgeschoven!


Het partoon is echt niet zo moeilijk en het is al getekend. Nu ben ik persoonlijk ZOT van rood met witte stippen (zoals op het kaftje van de patronen staat. Nu ging ik deze week naar de winkel om stof rood met witte bollekes maar die was er niet ... --> echt waar!
Vandaag ging ik met Nele en leen naar guy's naaiscenter om het een en het ander af te spreken voor de Tetterende Tiretten. In die winkel lagen enkele stoffen met afprijzing (bv. de laatste 2,2m voor 20 euro ipv 28 euro). Waaronder dit stofje:
Nu ga ik het kleedje niet in de stof met rood met witte stippen maken maar met de stof van guys naaicentrum. 
Nu heb ik toch nog enige twijfel. Ik zou de stof combineren met geel (zoals mijn gele schoenen). Wat denken jullie hier van? (ik zou dus het witte boordje aan de borst zoals op het voorbeeld dan in het geel doen.) als iemand nog andere ideeen heeft ... alle tips zijn welkom! :-)


alvast dikke merci!


Fien

7 opmerkingen:

  1. Ga maar voor dat geel, lijkt me super met de schoentjes.En idd dat kan ook als een halter, dat moet ik dus eens bekijken, mercikes al!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stof! Het geel past erbij, maar persoonlijk zou ik dit eerder met wit combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doen!
    Ik vind de stof prachtig en blauw en geel zijn de max!
    Wat een prachtig patroontje trouwens. Dat gaat U keigoed staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi zeg, ik zou ook voor het geel gaan,
    past perfect bij de schoentjes.
    mooi patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, blauw en geel past supergoed samen. Doen! Het gaat je fantastisch goed staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar heb je het patroon gekocht? Ik vond het online ergens maar nogal duur.
    Prachtig kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lara: ik heb het hier in dendermonde gekocht. Het was tijdens een uitverkoop van een oude winkel! Dus ik ga je niet kunnen helpen denk ik
    :-S
    Ik weet wel niet hoeveel ik er toen voor betaald heb. Dus de prijs vergelijken lukt ook niet :-S

    BeantwoordenVerwijderen