donderdag 23 augustus 2012

mijn elmerklasje part 4

nog een weekje en we beginnen terug met school! Je zou bijna denken: ze maakt niets meer voor haar klas maar niets is minder waar natuurlijk! Nu ben ik hoofdzakelijk bezig met de kinderen hun symbooltjes ed.
Maar de deur om binnen te komen is al in orde:
tjah ... de foto is dus niet zoals het zou moeten zijn maar kom ... je hebt toch al een idee é ...

zoals jullie zien heb ik een vlaggenlijn gemaakt met de stof het is iets kleins maar het is wel een leuk effect!

Willen jullie de rest van de klas zien?
Wel dat zullen jullie binnenkort kunnen bewonderen! Nu eerst nog wat netjes leggen en de puntjes op de i gaan zetten :-)

tot binnenkort!

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd. Je hebt echt een leuke klaspop gekozen, je kan gewoon niet naast de fleurige kleuren kijken. Nog veel werkplezier en dan de eerste schooldag... Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met 'Elmer' kan je hele mooie en zinvolle yoga lesjes opbouwen! met de hulp van je mama?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was gisteren in't stoffenfabriek in Opwijk (je weet wel, de Maison Dorée) en zag daar Elmer fleecestof liggen. Ik moest meteen aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen