zaterdag 28 januari 2012

zomer- en wintertype

gisteren was het een echte vrouwenavond. 7 enthousiaste vrouwen lieten hun kleuren bepalen. bij 5 van de 7 was het gemakkelijk: zomertype.
Er was 1 iemand wintertype en dan ik: ik ben beiden, zowel winter als zomer.
Je denkt nu waarschijnlijk dat ik al die kleuren mag dragen, neen neen, dat geluk heb ik niet. De meeste kleuren die mij staan zijn blauw (verschillende tinten blauw) en druifpaars. (dus ik draag de donkere kleuren van zomer en de lichtere kleuren van winter) En daarmee is de kous af ... knalrood is blijkbaar een kleur dat mij toch niet zo goed afgaat ... aaaaaaaaaarrrrrrrrhhhhhhhh
Maar die mevrouw zei dat donkerderrood mij veel beter af gaat! Dus rood blijft aanwezig in mijn kast!

Het 2de deel van de kleurenconsulente was het maken van een collage ... Ik moet eerlijk zeggen dat die collage mij toch wat gelukkiger gemaakt heeft. Ik was eerst enorm telleurgesteld dat ik eigenlijk alleen maar met blauw en paars sta ... mensen die mij kennen zullen dit heeeeeel goed begrijpen! Maar door die collage was ik eigenlijk dol gelukkig:

die schoenen ga ik niet dragen, maar het was om het kleur aan te tonen ... de rest van de kleren daar kan ik mij perfect in vinden! zoals je ziet zit er af en toe wat groen in, maar het is de bedoeling om daarboven iets te dragen in het blauw (het is het kleur dat dichtst bij je gezicht is dat het belangrijkste is)

Ik ga mijn kleerkast nu niet direct aanpassen maar het zal toch wel anders dragen/combineren zijn en zeker anders kopen! :-)
wintertype:
 zomertype:

voor de geïnteresseerden:
iris Mervillie
c-colours@kleurenstijlcoaching.be

2 opmerkingen:

  1. ah tof! dat zijn echt moie kleuren. en waar kan dat? ik zou ook graag weten wat de juiste kleuren zijn voor mij - ik denk ik heb een idee, maar ja, een professional weet het beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I couldn't resist commenting. Perfectly written!

    Feel free to visit my webpage :: bankruptcy attorney san diego

    BeantwoordenVerwijderen