zondag 15 januari 2012

geboortecadeau's

in januari en februari staan er enkele geboortes op onze kalender ... Daarom heb ik vandaag de cadeau's gemaakt... De welbekende pamperzakjes! De mensen die zijn er super tevreden mee en er zijn er zelf die vragen om dat te geven! dus zo gevraagd zo gedaan é :-)


Na het maken vraagt mathias natuurlijk of dat niet weinig is ... Dus ga ik nog enkele slabbekes bijmaken! Hopelijk heb ik nog genoeg stof dat het bijpassende slabbekes zijn! Maar dat maken, dat zal voor morgen zijn!
Een vriendin van mij vroeg me om een dekentje te maken voor de geboorte van haar dochtertje. De stof heeft ze zelf gekozen! Als de kleine meid het koud zal hebben, dan weet ik het ook niet meer hoor ;-)



Och ja ... ik heb nog niets verteld over Moscow ... het was een decadent weekendje (de foto's volgen snel)!! Helaas was de stoffenwinkel gesloten!!! Snif Snif Snif! Dus daar zijn er geen foto's van)

2 opmerkingen:

  1. Da zijn toch allemaal vree schone stofjes die jij gebruikt hebt voor die pamperzakjes!!! De mama's en toekomstige mama's zullen content zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen