vrijdag 7 januari 2011

verslag New York

25 december:
Ik heb geluk: mijn vlucht op tijd en mijn ventje na een maand terug zien!! (ik heb op 31/12 gehoord van andere belgen dat ze op 26 december niet konden vertrekken naar New York en op 24/12 kon je ook niet vertrekken) --> hiermee noem ik mezelf een beetje een gelukzak ;-)


26 december:
Wij hebben er geen idee van maar wij zijn super blij dat het sneeuwt als we opstaan. We nemen de metro en we lopen de hele dag rond ... bizar dat het zo stil is in New York tot we het nieuws horen op het einde van de dag: SNEEUWSTORM!! We bezochten het WTC (een beetje telleurstellend want je ziet niets, alleen een bouwwerf --> ik dacht van een gedenkplaats te zien), Time Square (jaja en er liep geen kat) en aangezien dat daar de M&M shop is en een gigantische speelgoedwinkel hebben we daar toch veel tijd verdaan :-)






mmmmmmmmmmmmmmmm heerlijke foto's nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten