maandag 12 december 2011

opkijken naar die ene blog ...

iedereen heeft waarschijnlijk wel zo'n persoonlijke voorkeur voor een blog. Wel bij mij is dat www.purlbee.com. De dingen die daar getoond/gemaakt worden zijn altijd ZOOOO mooi!! Als ze iedere keer iets maken uit wol dan vervloek ik mezelf dat ik niet kan breien! Echt waar ... het is altijd zo mooi ... (*kleine zucht*)
trouwens niet alleen de web-site is prachtig, de winkel is ook echt een pareltje ... alleen jammer dat die in New York is ...
Natuurlijk haal ik daar ook enkele ideeen uit, zoals deze:




aangezien we niet veel daglicht hebben in ons appartement en de dagen zooo kort zijn, kon ik die alleen trekken met een lamp aan waardoor de kwaliteit van kleuren redelijk zwak zijn 
(en mathias is niet thuis om me te helpen ;-)  )

4 opmerkingen: