maandag 18 juli 2011

als ik naar de zon/zee/strand ga, neem ik mee ...

mijn nieuwe strandtas!

 en de achterkant van de zak:


zoals je ziet is ze lekker groot maar dat is handig: want als je bv gaat surfen heb je ook nog eens een broekje en een lycra nodig (of een wetsuit). En plaats heb je zelden te veel é!


stof: ikea (ik heb zo'n 50cm gebruikt voor de binnenkant en de buitenkant)


bedankt aan mijnen mathias voor enkele foto's te nemen (dat is toch veel gemakkelijker dan dat je ze zelf moet trekken met een spiegel é)

4 opmerkingen:

  1. Super! Die strepenstof leent zich perfect voor een strandtas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er een zeer handige tas uit. Heel mooi, en dat strepenstofje vind ik wel gepast voor het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. KNappe tas! Mooi afgewerkt, ook binnenin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas in zo'n vrolijk stofje! Mooie afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen