maandag 20 december 2010

warme, zachte retrorok :-)

Na de schattenvangst kriebelde het in mijn vingers om er iets mee te maken (bij wie zou dit natuurlijk niet zo'n gevoel opwekken é) ... en wat maak/doe je met die schattenvangst?


1. een meter afknippen om Leen kado te doen (ik heb van haar een muts gekregen) Waarvoor nog een dikke merci!
2. fier aan iedereen tonen wat ik gevonden heb ;-)
3. een rok maken voor mezelf!


ziehier het resultaat:




Het patroon komt uit een totale uitverkoop uit een winkel in Dendermonde. Ik heb er toen een 3-tal gekocht en het zijn hele goede!!! (wel niet in het nederlands):
 er staat een website bij: new look patterns


door mijn enthousiasme om er foto's van te trekken en om het op mijn blog te zetten ben ik iets vergeten: mijn rok onderaan inleggen ...

Bij deze ga ik het nu vlug aanpassen :-) en dan fiergeweg naar de winkel gaan :-D

ik ga trouwens ook beter eens op les bij mijn vriend om deftige foto's te leren nemen. Misschien maken we daar tijd voor in New York ... jaja New York ... Zaterdag vertrek ik naar daar :-D (allee laten we hopen dat tegen dan de vliegers wel opstijgen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten