vrijdag 18 mei 2012

feest van 's morgens vroeg

vandaag ben ik jarig! Ik ben 28 lentes jong en ik kreeg dit allemaal van mijn super super super super super super super lieve vriend:
een splinternieuw tijdschrift met ideetjes, tips, reclame met prachtige stoffen (en nieuwe winkels), ... kortom een heel leuk tijdschrift (wel in het engels).
Mathias heeft dit gekocht in de Antwerpse stadsfeestzaal (ligt op de Meir). Daar is er een internationale bookshop.
 een super super mooie zonnenbrildoos! Echt iets voor mij (ik ben verzot op rood met witte stippen) :-)
 JAWEL .... een Iphone 4 gekregen ... ZOOOOOOOOOOOOOO zotjes!!!!
en om volledig in de feeststemming te zijn ... een grote ballon :-)


Mijn dag is goed begonnen! Ik hoop bij jullie ook :-)
ik ga jullie laten want ik ga nog wat feesten :-)

9 opmerkingen: