zondag 11 december 2011

pakjes krijgen

de vragen beginnen al te komen: wat zou je graag hebben voor je nieuwjaar? Heb je een idee voor je kerstpakje? ...
geen gemakkelijke vraag als je het mij vraagt!
enkele dingen die ik graag zou hebben is:
de nieuwe reeks van Demeyere (Young by Demeyere)
Ik vind de potten heel stijlvol en heeeel gemakkelijk in elkaar te steken (goed voor mijn innie-minnie-keukentje)
een salontafel waar mathias en ik DOLverliefd op zijn ... maar ik denk niet dat iemand dit wil geven als kerstcadeautje (beetje veel centjes) ..... blijven dromen dus
komt van: www.binneninhuis.be
een boek om te naaien :-) (www.stashbooksblog.com) Ik heb al het boek "lunch bags" van hen en ik vind het wel een goed boek.
Heeft er iemand een goed boek voor kledij (maar dan wel toffe kleren é) Want dat zou ik misschien ook nog op mijn lijstje zetten

Wat heb jij zoal op je kerst-/nieuwjaarslijstje staan?

2 opmerkingen:

  1. momenteel op mijn lijst: de cd van selah sue, das pop, editors, frank sinatra, een abonnement op ottobre, een bon van vermiljoenshop, een bon van mijn favo schoenenwinkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjah, cd's heb ik niet nodig (aangezien dat mathias in de muziekwereld zit). een abonnement van ottobre hebben we met de tiretten. Een bon van Vermiljoen kan ik mss nog gebruiken (als mijn schoonvader een bon wil geven) Bedankt voor de tips é Lies!

    BeantwoordenVerwijderen