zondag 27 november 2011

adventskrans maken

ik zou graag voor in mijn klas een adventskrans maken. Aangezien vandaag de eerste kaars mag aangestoken worden is het tijd om er eentje te hebben é...
Ik heb al enkele ideeen van het internet gehaalt maar heeft er nog iemand super toffe ideeen? (liefst in stof of in vilt)
te duur voor in de klas (www.meervilt.nl)
je kan het nu in pakket kopen (50 euro)
super super tof maar ik kan niet breien :-(
als ik mijn sjaal weg doe dan weet ik er iets mee te maken :-)
ook heel erg mooi!!
en dan nog iets waar ik op gebotst ben en ik kon het niet laten om het aan jullie te tonen:

Ik denk dat het toch de laatste adventskrans zal worden maar dan op een nog luiere manier ...(ik zal de foto's straks tonen als het klaar is)

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal mooi!!Ik ben benieuwd naar die van u?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met restjes breiwol allemaal pompommekes maken en dat op zo een isomoblok vaststeken? ma wel werk aan wss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlink van die lantaarn dingskes! Wil ik ook wel ns proberen!
    En benieuwd naar de krans!

    BeantwoordenVerwijderen