dinsdag 9 augustus 2011

100% plagiaat :-S

na het lezen van dit bericht dacht ik:
dit moet en ga ik gewoon maken! Na een tripje naar den beer in Harelbeke vond ik 2 super mooie stoffen. Eentje zoals Griet en dan nog eentje met rode, witte en blauwe gelijke strepen. Maar die heb ik verkocht aan een mede-tiret (omdat ik toch op reis ging gaan) --> maar uiteindelijk ben ik toch niet op reis gegaan ...
Die stof die ga ik binnenkort terug gaan halen! Zoooo mooi :-)


Dus ik had maar 1 tricotje en ik moest en zou dat T-shirtje uitproberen ... maw ik heb volledige plagiaat gepleegd ... waarvoor dikke sorry!!
MAAR als we het van de positieve kant bekijken dan kan je alleen maar blij zijn als er iemand plagiaat pleegt (dat betekent dat het super mooi is)
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ongelofelijk getwijfeld heb om het te tonen:
dus nu met rode kaakjes (en toch enige fierheid):

Ik beloof dat ik de volgende keer echt iets origineels ga maken
(ik ben momenteel bezig met een trainingsbroek) :-)

groensels, 
Fien

1 opmerking: