zaterdag 25 juni 2011

nen mens moet het toch nen keer gedaan hebben é

jaja, die ritstasjes ... ik heb er al veel de revue zien passeren maar niet bij mij. Nu moest ik onlangs een cadeautje geven (cadeaubon) maar dat is eigenlijk heel saai en niet echt origineel (maar wel heeeel tof om te krijgen). Daarom stak ik het in een ritstasje... na het zien van het ritstasje wou mathias een portemonee voor zichzelf ... en daar ga ik later aan beginnen!







het heeft lang gesduurd voor ik iets gepost heb maar het is op mijn 6 scholen heeeel erg druk! Dus mijn opperste sorry daarvoor!

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Leuk idee om er een cadeaubon in te stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fien, wat heb je een leuke blog. Ik ben wat op zoek naar naai-blogs omdat we in Oostende iets gelijkaardigs willen opstarten. Blijkbaar zitten er in Dendermonde heel wat 'tetterende' dames die graag samen komen om te stikken. Ik ben benieuwd naar je volgende project. Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen