zondag 14 november 2010

eventjes weg geweest?!

jaja het heeft me een maand geduurd voor ik op mijn blog zet ... maar dat heeft zijn reden. In tussentijd ben ik verhuisd  en ik ben geschrokken hoeveel tijd hier in kruipt ....

Door Leen  (marleineke.blogspot.com) heb ik er een nieuwe "verslaving" bij ... En ze heet ... FLOW magazine ... (www.flowmagazine.nl) Ik heb van haar de oude gekregen om er in te bladeren en ik ben er ZOT van! Hele leuke teksten, websites, ... Bij deze ga ik een lijstje maken van webwinkels die in FLOW staan:
In de FLOW van 3/2009 staan de volgende webwinkels:
www.madeliefke.nl
www.asos.com
www.musthaves.com
www.wehkamp.nl
www.slippers.nl
www.accessorize.nl
www.radijsje.nl
www.orangebag.nl
www.g-sus.com
www.kippesoep.nl
www.perfectlybasics.nl
www.hippest.nl
www.sizz.nl
www.summerdress.nl

favoriete sites:
www.dekinderkaemer.nl
www.momedia.nl
www.jamieoliver.com
www.greetz.nl
www.freshcotton.nl

liefde voor papier:
www.zester.nl/flow
www.miesenmoos.com
www.tas-ka.nl
www.hetkleinewarenhuis.nl
www.popje.com
www.jots.nl
www.liberamicorum.nl
www.lovebles.nl
www.gezinnig.nl

knutselpakketten:
www.katieenco.nl
www.babybling.nl
www.yourzoap.nl
www.bijzondermooi.nl
www.half-werk.nl
www.galerie-lucie.nl
www.nouxnoux.nl
www.juriannematter.nl
www.happymoods.nl
www.homemadehappiness.nl
www.redspottedpurple.eu

Veel surf- en kooppliezer!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten